17 Ekim 2009 Cumartesi

Keşkül-ü Fukara

Hiçbir suni maddeyi içermeyen ,gerçek ,badem tadında bir keşkül tarifi.Tarifin sahibi ise ne yazık ki artık aramızda değil.Birçoğunuz rahmetli ERKAN ACUROL'u tanır.Yarım asırlık bir gurme,değerli bir yazar..Malesef ki çok elim bir olayda hayatını kaybetti.Sevgili eşi'ninde dediği gibi bir cinayete kurban edildi.Kendisine Allah'tan rahmet diliyorum geride kalanlarına da sabır .Birçok değerli bilgiyi ve güzel tarifi bizim gibi yeni yetişenlere bloğunda ve kitaplarında miras bıraktığı için ona birkez daha şükranlarımı sunuyorum.
Eğer Erkan bey'in bu hafif ,sütlü tatlı tarifini yapar ve yerseniz bir de ruhu için dua etmenizi rica ediyorum.
Mekanın cennet olsun Erkan amca...

Tarif İçin : http://yesilmutfak.blogcu.com/keskul-u-fukara_6832731.html

1 yorum:

angel dedi ki...

selamm arkadasim siteni arkadaslari gezerken gordum tarifler vok hosua gitti
keskule her zaman bayilan ben gece gece istahim acildi:))
sizi arkadas listemde gormek isterim sevgielrle