9 Ocak 2010 Cumartesi

Sinangil Unları

Uzuuuun bir aradan sonra tekrar merhaba.Ben Pınar'dan bekliyorum yaptıklarını yayınlasın diye Pınar'da benden..neyse ki bu gün vakit bulabildim.Aslında yayınlanmayı bekleyen çok tarif var ancak zaman olmadı bir türlü umarım bundan sonra daha sık beraber oluruz..Blog sahipleri bilirler SİNANGİL kendilerine mesaj gönderenlere un çeşitlerinden oluşan bir koli gönderiyorlar.Pınar'da bizim adımıza görüşmüş ve kolimiz elimize ulaştı.Buradan SİNANGİL gıdaya teşekkür ediyoruz.Bizler için oldukça pratik olan un çeşitlerini çok beğendim ve hemen Tropik Aromalı(hindistan cevizli) kekunu denedim.Pamuk gibi bir kek oldu ve ben daha fotoğrafını çekemeden tükendi.Önümüzdeki günlerde tekrar yapıp yayınlayacağım inşallah..Tekrar görüşünceye kadar hoşçakalın ..afiyetle kalın..

Hiç yorum yok: